Rieju – Wyłączny Importer

Rieju – Wyłączny Importer

MRT 50 SM Trophy Euro 4

MRT 50 SM Trophy Euro 4

Na swoim MRT SM 50 Trophy, znajdziesz odwagę do wszystkiego!!! mrt-50-sm-trophy

Rocznik 2018: 16 800 zł

Jeśli chcesz się wyróżniać, spróbuj wersji trophy. MRT Special Edition zbudowany został z ekskluzywnych komponentów, które tworzą najfajniejszą maszynę w klasie. Specjalne ekskusywne dodatki takie jak Ø41 mm czerwone anodowane zawieszenie R16V, wytrzymała kierownica, czerwony anodowany tłumik, wskaźniki ledowe, tarcze hamulcowe wave Galfer. Tylne zawieszenie Olle. Szprychowe koła z anodowanymi piastami oraz obręczami, plus dobrane pod kolor dodatki takie jak manetki Domino i pokrywy silnika. Trophy wyróżnia się z tłumu dzięki charakterystycznej stylistyce Rieju oraz najnowszej generacji silnikiem Minarelli.
  • Specyfikacja

SILNIK

MARKA / TYP Minarelli NG 50cc. 2T automatyczny dozownik Średnica cylindra skok 40,3 x 39 mm.
Liczba biegów 6 Chłodzenie cieczą chłodzony
Gaźnik Dell’Orto PHBN 16 Rozruch nożny

ELEMENTY

Rama Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska PRZEDNIE ZAWIESZENIE R16V, Średnica amortyzatora Ø40mm.
TYLNE ZAWIESZENIE Gazowy amortyzator Mono-shock PRZEDNIA OPONA 100/80-17”
TYLNA OPONA 130/70-17” Przedni hamulec Galfer zacisk dwutłokowy tarczowy Ø300mm
TYLNY HAMULEC Galfer tarczowy Ø200mm

WYMIARY

Rozstaw osi 1.380 mm. Długość 2.070 mm.
WYSOKOŚĆ 1.145 mm. Szerokość 800 mm.
Wysokość kanapy 870 mm. Waga sucha 85 Kg.
Zbiornik paliwa 6,32 L. Zbiornik oleju 1,1 L.

Wyposażenie

WSKAŹNIKI TAK WSKAŹNIK TEMP. TAK
WSKAŹNIK rezerwy OLEJU TAK WSKAŹNIK P.M. TAK
Cyfrowa Deska Rozdzielcza TAK Osłona silnika OPCJA
Handbary TAK WYDECH Wydech wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
Kierownica SM Aluminium

© 2018 Rieju – Wyłączny Importer. Modele prezentowane na zdjęciach mogą nieznacznie różnić się od sprzedawanych pojazdów.