MRT 50 SM Trophy

Kolorystyka:
CENA : 16500 zł

Na swoim MRT SM 50 Trophy, dojedziesz w każde miejsce !

Jeśli chcesz się wyróżniać, spróbuj wersji trophy.

MRT Special Edition zbudowany został z ekskluzywnych komponentów, które tworzą najfajniejszą maszynę w klasie. Specjalne ekskusywne dodatki takie jak Ø41 mm czerwone anodowane zawieszenie R16V, wytrzymała kierownica, czerwony anodowany tłumik, wskaźniki ledowe, tarcze hamulcowe wave Galfer. Tylne zawieszenie Olle. Szprychowe koła z anodowanymi piastami oraz obręczami, plus dobrane pod kolor dodatki takie jak manetki Domino i pokrywy silnika. Trophy wyróżnia się z tłumu dzięki charakterystycznej stylistyce Rieju oraz najnowszej generacji silnikiem Minarelli.
Chłodzony cieczą silnik minarelli 2T
WYSOKOWYDAJNY ODWRÓCONY WIDELEC Anodowany na czerwono
PŁYWAJĄCE TARCZE Z SYSTEMEM SZYBKIEGO CHŁODZENIA
obręcz czerwona anodowana

Dane techniczne

Silnik
Marka / typ
Minarelli NG 50cc. 2T automatyczny dozownik / MOC: 5 KM
Liczba biegów 6
Gaźnik Dell’Orto PHBN 16
Średnica cylindra skok 40,3 x 39 mm
Chłodzenie Chłodzony cieczą
Rozruch Nożny
Elementy
Rama Stalowa, wzmocniona, podwójna kołyska
Tylne zawieszenie
Gazowy amortyzator Mono-shock
Tylna opona
130/70-17”
Tylny hamulec
Galfer, tarczowy Ø200mm
Pprzednie zawieszenie
R16V, średnica amortyzatora Ø40mm
Przednia opona
100/80-17”
Przedni hamulec Galfer zacisk dwutłokowy tarczowy Ø300mm
Wymiary
Rozstaw osi 1.380 mm
Długość 2.070 mm
Wysokość 1.145 mm
Szerokość 800 mm
Wysokość kanapy 870 mm
Waga sucha 85 Kg
Zbiornik paliwa 6,32 L
Zbiornik oleju 1,1 L
Wyposażenie
Wskaźniki Tak
Wskaźnik temperatury
Tak
Wskaźnik rezerwy oleju
Tak
Wskaźnik P.M. Tak
Cyfrowa deska rozdzielcza Tak
Osłona silnika Opcja
Handbary Tak
Wydech Wydech wyścigowy z aluminiowym tłumikiem
Kierownica SM Aluminium