Elektryczna i elektryzująca zabawa z ogromną dawką adrenaliny, bez konieczności rezygnacji z czegokolwiek. Idealne połączenie kompaktowych wymiarów, niskiej masy, wszechstronności i zwinności roweru z mocą, osiągami i możliwościami konwencjonalnego motocykla. Innymi słowy: doskonały koktajl czystej zabawy i praktyczności na kołach. I nie ma wątpliwości, że jest to stylowy, rewolucyjny i uzależniający motocykl elektryczny dla entuzjastów jazdy terenowej, najlepsze miejsce, aby w pełni wykorzystać jego wspaniałe możliwości
W pełni regulowany widelec typu upside-down i amortyzator o długim skoku, aby dostosować reakcję zawieszenia do preferencji jazdy.
TYP |
Bezszczotkowy PMSM (synchroniczny z trwałym magnesem) |
|
Moc | 5.0 kW – 4 kW (wersja homologowana - motorower) | |
Napięcie | 74V | |
Moment Obrotowy | 305NM - 242NM (wersja homologowana - motorower) | |
Prędkość maksymalna | 75km/h – 45km/h (wersja homologowana - motorower) |
|
TYP |
Litowa z ogniwami LG 43AH |
|
Pojemność | 3,1 kWh (43 A, 72 V) | |
Czas ładowania | 100% - 4h | |
Ładowanie | Możliwość ładowania bezpośrednio z pojazdu lub demontażu baterii w celu ładowania zewnętrznego. | |
Zasięg | Do 65km - 80km (wersja homologowana - motorower) | |
Rama |
Zbudowana ze stali o wysokiej wytrzymałości |
|
Przednie zawieszenie | W pełni regulowany widelec typu upside down o skoku 200 mm | |
Amortyzator tylny | Regulowany amortyzator typu monoshock | |
Hamulce | Hamulec przedni i tylny Hydrauliczny 4-tłoczkowy z tarczą o średnicy 210 mm | |
Koła | Opony R19" - R18” | |
Wysokość kanapy |
860 mm |
|
Prześwit | 340 mm | |
Odległość między osiami | 1.330 mm | |
Waga | 73 Kg – 78 Kg (wersja homologowana) | |