Rieju E-City 1200 W z pojedynczym akumulatorem jest wyposażony w silnik BOSCH z FOC (Field Oriented Control) wbudowany w tylne koło. O mocy maksymalnej 1900 W i momencie obrotowym równym 110,0 Nm. Opracowany przy użyciu najnowocześniejszych technologii, jest inteligentny i wydajny. Układ ładowania hamulców EBS oferuje ładowanie regeneracyjne akumulatora podczas hamowania. Posiada precyzyjny i czytelny cyfrowy wyświetlacz LCD pokazujący wszystkie szczegóły potrzebne do jazdy.
E-City 1200 W jest sprzedawany w dwóch wersjach z jedną i dwoma bateriami.
Składają się one z akumulatorów litowo-jonowych Greenway, każdy o pojemności 1560 Wh, które można błyskawicznie wymienić na odpowiednią dodatkową baterię. Każdy akumulator waży 12 kg, można go łatwo wyjąć z przedziału siedzenia w celu doładowania w domu, a także można go ładować bezpośrednio w pojeździe przez gniazdo ładowania.
Jego zasięg sięga do 80 KM przy szacunkowej prędkości 25 km/h dzięki podwójnej baterii.
E-City 1200W to skuter elektryczny o nowoczesnym i dopracowanym designie oraz wyjątkowych detalach, takich jak wygodne siedzenie o wysokości 780 mm, haczyk na torbę i gniazdo USB zintegrowane z przednią osłoną. Przedni reflektor i kierunkowskazy wykorzystują w pełni technologię LED. Posiada układ hamulcowy tarczowy z systemem CBS oraz opony 110/70-12 z przodu i 130/70-12 z tyłu.
Jego niska waga (90 kg) i rama z rozstawem osi 1308 mm sprawiają, że E-City jest skuterem łatwym i wygodnym w prowadzeniu, a dzięki trzem trybom jazdy stale dostosowuje się do wszelkich potrzeb kierowcy:
• ECO, dla podróży o jak najdłuższym zasięgu.
• DYNAMIC, odpowiednie środkowe ustawienie do codziennego użytku.
• SPORT, aby doświadczyć maksymalnych sportowych doznań
Moc nominalna | 1,2 kW |
Napięcie | 60v |
Silnik | BOSCH FOC (Field Oriented Control) |
Moment obrotowy silnika | 110 Nm przy 25 obr/min |
Maksymalna prędkość | 45 km/h |
Zasięg | tryb ekonomiczny 70 km na akumulator |
Bateria | Greenway litowo-jonowy |
Pojemność baterii | 1560 Wh |
Czas ładowania prądem standardowym | 6 godzin, szybkie ładowanie: 3,3 godziny |
Rodzaj ładowania | Możliwość ładowania bezpośrednio z pojazdu lub zdejmowana do ładowania zewnętrznego, waga akumulatora 12 kg |
Podwozie | Rury stalowe i płyty tłoczone |
Przednie zawieszenie | Hydrauliczny widelec teleskopowy 33 mm |
Tylny amortyzator | Wahacz ze stopu aluminium z podwójnymi amortyzatorami gazowym |
Przedni hamulec | Tarcza 210 mm z dwutłokowym zaciskiem promieniowym |
Tylny hamulec | Tarcza 170 mm |
Opony | 110/70-12 130/70-12 |
Wysokość siedzenia | 780 mm² |
Rozstaw osi | 1,308 mm |
Waga | 82 kg |
Deska rozdzielcza | Cyfrowy wyświetlacz LCD, monochromatyczny prędkościomierz, całkowity i częściowy licznik kilometrów 3 tryby jazdy (ECO, DYNAMIC i SPORT) |
Wskaźniki | pozostały poziom naładowania akumulatora (wykres i procent) |
Podnóżki | Centralny i boczny |
Światła | Reflektory przednie i tylne w technologii LED Pełne kierunkowskazy w technologii LED i światła pozycyjne w technologii LED |
Emisje | Euro 5 (zero emisji) |