Rieju – Wy艂膮czny Importer

Rieju – Wy艂膮czny Importer

Historia

Historia

Z przesz艂o艣ci Rieju.

POCZ膭TKI

W 1934 roku dw贸ch m艂odych biznesmen贸w, Luis Riera Carre i Jaime Juanola Farres, rozpocz臋艂o swoj膮 motoryzacyjn膮 przygod臋 od produkcji rowerowych akcesori贸w. Po艂膮czyli oni swoje nazwiska tworz膮c mark臋 RIEJU (RIEra+JUanola).

Wybuch Hiszpa艅skiej Wojny Domowej pokrzy偶owa艂 ich plany. Rz膮d republika艅ski skonfiskowa艂 niedoko艅czon膮 jeszcze fabryk臋 przekszta艂caj膮c j膮 na baz臋 zaopatrzeniow膮. Podczas wojny do fabryki dobudowano drugie pi臋tro, kt贸re po przekazaniu fabryki prawowitym w艂a艣cicielom zosta艂o uznane za rekompensat臋.

KONIEC WOJNY DOMOWEJ

Po zako艅czeniu Hiszpa艅skiej Wojny Domowej i odzyskaniu fabryki RIEJU wraca do pierwotnego planu tworzenia akcesori贸w rowerowych.

POCZ膭TEK PRODUKCJI POJAZD脫W

W 1942 r RIEJU oficjalnie zosta艂o ustanowione sp贸艂k膮 z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 z kapita艂em zak艂adowym 1 miliona pesetas.

Ciekawostk膮 jest i偶 notariuszem prowadz膮cym t膮 spraw臋 by艂 ojciec Salvadora Dali.

Firma kontynuowa艂a produkcj臋 i sprzeda偶 akcesori贸w oraz komponent贸w do produkcji rower贸w. W p贸藕niejszym okresie rozpocz臋li produkcj臋 pierwszych rower贸w RIEJU o nazwach handlowych EMPORIUM I MARATHON. Firma licz膮ca oko艂o 35 pracownik贸w by艂a w stanie wyprodukowa膰 oko艂o 35 rower贸w tygodniowo.

NARODZINY PIERWSZEGO MOTOCYKLA 鈥濶o. 1鈥

Pierwszym produktem RIEJU w 1947 roku by艂o to, co w latach p贸藕niejszych nazywano 鈥瀖opedem鈥.

By艂 to rower z francuskim silnikiem SERWA 4T o pojemno艣ci 38 cm鲁 i mocy 1 KM. Nap臋d by艂 przekazywany bezpo艣rednio na tylne ko艂o z zastosowaniem dwu biegowej skrzyni co pozwala艂o mu osi膮ga膰 pr臋dko艣ci rz臋du 40 Km/h.

No. 1 produkowany by艂 r臋cznie co w po艂膮czeniu z dopracowanymi detalami jak na przyk艂ad chromowany zbiornik paliwa pozwoli艂o mu odnie艣膰 rynkowy sukces i otworzy艂o RIEJU bram臋 do 艣wiata dwu ko艂owych pojazd贸w z silnikami.

1949: Zaprojektowali艣my silnik do modelu No. 2

Bazuj膮c na modelu No. 1 w 1949 roku RIEJU wyprodukowa艂o pierwszy motorower. Pojazd wyposa偶ono we francuski silnik 4T o pojemno艣ci 50cm鲁, zastosowano niezale偶ne przeniesienie nap臋du oraz skrzyni臋 bieg贸w ze sprz臋g艂em. No. 2 by艂 od podstaw zaprojektowanym przez RIEJU.

Model No.2 by艂 jednym z najbardziej znanych motocykli w swoich czasach.

Zasada niezawodno艣ci: zaawansowanie technologiczne

No.3 pojawi艂 si臋 w 1951 roku, za wyj膮tkiem silnika r贸偶ni艂 si臋 on kompletnie od poprzedniego modelu. W nast臋pnym roku 1952, po ma艂ych zmianach w stosunku do poprzedniego modelu wprowadzono No. 4.

Firma d膮偶y艂a do osi膮gni臋cia perfekcji w monta偶u silnik贸w, oraz do udoskonalania typowo motocyklowych rozwi膮za艅 na potrzeby RIEJU. W przedziale 1950 a 1955 w fabryce powsta艂o przesz艂o 21 prototypowych pojazd贸w, a firma rozpocz臋艂a stosowanie proces贸w kontroli jako艣ci.

Pierwszy w 100% motocykl RIEJU

W 1953 roku powsta艂 pierwszy motocykl RIEJU z silnikiem AMC 4T o pojemno艣ci 175 cm鲁. Model wyst臋powa艂 w czarnym malowaniu ze z艂otymi wyko艅czeniami, wyposa偶ony by艂 zawieszenie oparte na hydraulicznych teleskopach z przodu oraz oscyluj膮cym zawieszeniu z amortyzatorem z ty艂u. W zwi膮zku z brakiem do艣wiadczenia z tego typu konstrukcjami oraz brakiem mo偶liwo艣ci do jego stworzenia na dostawc臋 silnik贸w wybrano firm臋 AMC. Model 175 bazowa艂 na GIMA 175. RIEJU zaadoptowa艂o i zmodyfikowa艂o projekt tworz膮c pojazd kt贸ry by艂 l偶ejszy, 艂atwiejszy w prowadzeniu oraz nowocze艣niejszy pod wieloma wzgl臋dami.

Wszelkie wysy艂ki w艂o偶one w przygotowanie nowego modelu zaowocowa艂y wzrostem sprzeda偶y, 5000 sztuk zosta艂o wyprodukowanych w latach 1953-1961. Po zmianie silnika na produkt firmy Hispano Villiers model przetrwa艂 kolejne cztery lata. W tym okresie produkcja oscylowa艂a na poziomie oko艂o 1000 sztuk rocznie. Dzi臋ki starannie zaplanowanej strategii biznesu RIEJU by艂o w stanie przetrwa膰 na rynku, czego nieuda艂o si臋 dokona膰 wielu Hiszpa艅skim gigantom motoryzacyjnym.

Niezrozumiany scooter

W 1958 roku RIEJU pracowa艂o nad rozwojem skutera wykorzystuj膮cego silniki AMC o pojemno艣ciach 50 i 125 cm鲁. Projekt oparty by艂 na francuskim skuterze Sulky. W 1959 roku RIEJU przedstawi艂o wersj臋 produkcyjn膮 pod nazw膮 ISARD: hybryd臋 motocykla i skutera o bardzo specyficznym wygl膮dzie. Model ten pomimo bardzo starannego wykonania i wysi艂k贸w projektant贸w nigdy nie zdoby艂 uznania szerokiego grona odbiorc贸w, prawie doprowadzaj膮c fabryk臋 do upadku. Produkcj臋 ISARDA-a zako艅czono w 1960 r z wynikiem jedynie kilku sprzedanych sztuk.

Model TAHON (sport 125), delikatnie zmodyfikowana kopia francuskiego DERNY z silnikiem 2T firmy AMC r贸wnie偶 nie odnios艂a rynkowego sukcesu. Zadziwiaj膮ce jest to, i偶 w obecnych czasach modele te s膮 jednymi z najbardziej podziwianych motocykli z oferty RIEJU.

Lepsze czasy

W 1958 roku w ofercie RIEJU pojawi艂 si臋 model JANCA Sport 125 wyposa偶ony w dwusuwowy silnik marki AMC. Jak na swoje czasy by艂 to bardzo usportowiony model charakteryzuj膮cy si臋 aluminiowymi obr臋czami k贸艂, r膮czkami, sportowym siedzeniem oraz wentylowanymi b臋bnami hamulcowymi. W owych czasach wszystkie te dodatki uznawane by艂y za bardzo ekskluzywne, na kt贸re niewielu klient贸w by艂o sta膰. Rieju szybko wyci膮gn臋艂o wnioski z ma艂ej sprzeda偶y i w 1959 r. wycofa艂o model JANCA Sport z produkcji.

R贸wnolegle z modelem Sport produkowana by艂a wersja turystyczna, kt贸ra niewyposa偶ona w kosztowne dodatki mia艂a o wiele przyst臋pniejsz膮 cen臋. Wersja ta cieszy艂a si臋 du偶ym zainteresowaniem i osi膮gn臋艂a wynik 3200 sztuk sprzedanych na przestrzeni 4 lat, co ponownie umocni艂o pozycj臋 RIEJU na rynku.

W艂ochy i skuter

W 1960 roku odnotowano w Hiszpanii znacz膮cy spadek w rejestracjach nowych pojazd贸w. Silnik o pojemno艣ci 175 cm鲁 przesta艂 by膰 atrakcyjny dla klient贸w, domagali si臋 oni czego艣 nowego. W tym samym czasie we W艂oszech du偶e sukcesy rynkowe odnosi艂 pojazd o ma艂ej pojemno艣ci 鈥 skuter. Maj膮c to na uwadze RIEJU rozpocz臋艂o poszukiwania rozwi膮zanie lokalnych problem贸w we W艂oszech. Firma podpisa艂a umow臋 z MOTORI MINARELLI. RIEJU zosta艂o ekskluzywnym importerem silnik贸w i cz臋艣ci tej marki na terenie Hiszpanii.

1964. Druga faza RIEJU

Po podpisaniu porozumienia w 1960 roku firma pozyska艂a licencj臋 na produkcj臋 W艂oskich silnik贸w w Figueres. Od tamtej pory wszystkie silniki montowane w skuterach wywodz膮 si臋 z MINARELLI.

Produkcja silnik贸w Minarelli rozpocz臋艂a si臋 w Figueres w zak艂adach FITA, od pocz膮tku planowano produkcj臋 ca艂ch silnik贸w. Pierwszym pojazdem z tym silnikiem by艂 model JACA z 3.5 konnym silnikiem rozp臋dzaj膮cym pojazd do pr臋dko艣ci 70 Km/h. Aczkolwiek zgodnie z nowymi przepisami pr臋dko艣膰 maksymalna skutera musia艂a zosta膰 ograniczona do 40 Km/h. W tej sytuacji silniki nieb臋d膮ce w stanie rozwin膮膰 pe艂ni mocy zyska艂y miano 鈥瀗iezniszczalnych鈥. Dobra reputacja przekona艂a w艂adze pa艅stwowe o mo偶liwo艣ciach wykorzystania pojazd贸w RIEJU do u偶ytku publicznego, zosta艂y one zakupione mi臋dzy innymi na potrzeby Hiszpa艅skiej poczty.

W nast臋pstwie umowy MINARELLI-RIEJU powsta艂a nowa seria pojazd贸w RIEJU. Ta seria motocykli dowiod艂a swojej przydatno艣ci na kiepskiej jako艣ci Hiszpa艅skich drogach lat 60麓. Motorowery te charakteryzuj膮ce si臋 wytrzyma艂膮 ram膮 po dzi艣 dzie艅 s膮 u偶ytkowane.

Model PS3produkowany by艂 do 1971 roku, wtedy to przedstawiono now膮 wersj臋 off-roadow膮. W maju 1974 rozpocz臋艂a produkcj臋 modeli CONFORT 400, CONFORT 402 I TT4 402. Wszystkie te modele wywodzi艂y si臋 w prostej linii z poprzednich model, podobnych do GT 404, skuter z nowoczesn膮 podw贸jn膮 ram膮.

Pierwsze rajdy

W 1978 roku pojawi艂 si臋 nowy udoskonalony model TT – 406 wyposa偶ony w silnik o pojemno艣ci 74 cm鲁. Minarelli postanowi艂o wprowadzi膰 ten model do wy艣cig贸w typu all-terrain. No i si臋 zacz臋艂o RIEJU stan臋艂o na pocz膮tku pe艂nej sukces贸w drodze do zwyci臋stwa w pierwszych mistrzostwach enduro w Hiszpanii w klasie 75 cm鲁. RIEJU w swojej historii zdoby艂o 艂膮cznie 12 tytu艂贸w mistrzowskich w tej kategorii.

R贸wnie偶 w tym roku RIEJU pr贸bowa艂o swoich si艂 w zawodach motorower贸w z automatyczn膮 skrzyni膮 bieg贸w, aczkolwiek bez wi臋kszych sukces贸w.

MARATHON

Rok 1979 by艂 jednym z najwa偶niejszych w historii RIEJU. Na targach w Barcelonie przedstawiono nowy model TT 505 MARATHON, dost臋pny by艂 on w dw贸ch pojemno艣ciach 50 i 74cm鲁. Da艂y one pocz膮tek d艂ugiej serii pojazd贸w charakteryzuj膮cych mark臋 RIEJU z off-roadem. Zielony kolor pozosta艂 jedn膮 z najbardziej rozpoznawalnych cech RIEJU, tak jak nazwa MARATHON. R贸wnie偶 w 1979 roku rozpocz臋to produkcj臋 modelu AUTOMATIC KS 50.

MARATHON 80 cm鲁

Na targach w Barcelonie w 1985 roku zaprezentowano nowe modele RIEJU, by艂 to SPRINT- skuter z automatyczn膮 skrzyni膮 bieg贸w oraz SUPER MARATHON 50 kt贸ry p贸藕niej przekszta艂cony zostanie w RV 50. Tego samego roku po wygraniu przez RIEJU drugiego miejsca w mistrzostwach 艣wiata enduro, RIEJU zostaje odznaczone przez Hiszpa艅ski rz膮d za wybitne osi膮gni臋cia. RIEJU wygra艂o r贸wnie偶 mistrzostwa Hiszpanii enduro oraz M艂odzie偶owe mistrzostwa, oba w klasie 80cm鲁.

W 1987 roku ca艂kowita produkcja osi膮gn臋艂a wynik 8000szt. W 1990 roku ju偶 15000 motocykli i motorower贸w zosta艂o sprzedanych. Praktycznie wszystkie wyposa偶one by艂y w manualn膮 skrzyni臋 bieg贸w, co da艂o RIEJU pozycj臋 lidera na rynku w tym segmencie.

50. Rocznica

W 1992 roku RIEJU 艣wi臋towa艂o 50-a rocznic臋 swojego powstania. Z tej okazji firma zaprezentowa艂a nowy skuter 鈥濿INDY鈥, wyposa偶ony w bezstopniowe przekazanie nap臋du, dozownik oleju, hamulce tarczowe oraz schowek na kask pod kanap膮. W tym samym roku w Barcelonie odbywa艂y si臋 XXV Igrzyska Olimpijskie.

鈥濪RAC鈥 dla nowej generacji

W 1993 roku narodzi艂 si臋 kolejny s艂ynny pojazd: DRAC off-roadowy motorower o pojemno艣ci 50cm鲁, dzieli艂 on rynek z modelem RR 50 (kt贸ry charakteryzowa艂 si臋 stabilniejsz膮 ram膮 oraz odwr贸conym widelcem). W wyniku wsp贸艂pracy z CASTROL Spain zaprezentowano pierwsz膮 wersj臋 CASTROL RR. Motocykle te montowane by艂y z najwy偶szej klasy podzespo艂贸w i sta艂y si臋 topowymi produktami firmy.

Dla RIEJU 鈥濪RAC鈥 okaza艂 si臋 strza艂em w dziesi膮tk臋, idealnie wpasowuj膮c si臋 w potrzeby rynku szukaj膮cego nowoczesnego pojazdu.

Rok europejski

W 1994 roku RIEJU wkroczy艂o na Francuski rynek i wystawi艂o si臋 na Targach w Pary偶u. Tego samego roku firma rozpocz臋艂a eksport pojazd贸w do Francji. Innowacje takie jak nowa wersja modelu RR 50 wyposa偶onego w sze艣ciu stopniow膮 skrzyni臋 i dozownik oleju pozwoli艂y RIEJU efektywnie zaadoptowa膰 swoje pojazdy do potrzeb francuskiego rynku. Bardzo szybko sta艂o si臋 presti偶ow膮 mark膮. Dzi臋ki mocy i nowoczesno艣ci nowych pojazd贸w RIEJU gotowe by艂o na wyj艣cie na nowe rynki. Po uczestnictwie w targach w Kolonii w 1994 r. RIEJU rozpocz臋艂o eksport do Austrii, Niemiec oraz na W臋gry.

RS1 pocz膮tek sukcesu

W 1996 r. RIEJU rozpocz臋艂o ma艂膮 rewolucj臋 w pojazdach szosowych wypuszczaj膮c na rynek sportowy motorower RS1. Bazuj膮c na ramie modelu RST designerzy z Barcelony stworzyli zupe艂nie nowy pojazd b臋d膮cy 鈥瀖a艂膮 wy艣cigow膮 maszyn膮鈥. Tego samego roku firma rozpocz臋艂a prac臋 nad nowym projektem kt贸rych wynikiem by艂o stworzenie modelu MRX 50.

Dla m艂odego pokolenia

W 1998 roku zmodernizowano fabryk臋 i dodano trzeci膮 lini臋 produkcyjn膮 dla nowego modelu MX 50- pierwsze RIEJU dla m艂odych mi艂o艣nik贸w off-roadu. Tego samego roku zmianie uleg艂o logo firmy, zrezygnowano z wizerunku konia na rzecz litery 鈥濺鈥. W 1999r na mi臋dzynarodowych targach w Barcelonie RIEJU zaprezentowa艂o szerok膮 gam臋 sygnowan膮 nowym logo , skierowan膮 do m艂odych odbiorc贸w.

Dodatkowo w 1998 roku firma zosta艂a wy艂膮cznym importerem i dystrybutorem w艂oskiej marki BENELLI na hiszpa艅skim rynku. Wsp贸艂praca potrwa艂a do 1999 roku. W tym okresie wprowadzono na rynek 2000 szt. Pojazd贸w.

Umacnianie pozycji na mi臋dzynarodowych rynkach

W 2000 roku RIEJU zwi臋kszy艂o eksport swoich pojazd贸w do warto艣ci 40% ca艂kowitej rocznej produkcji. W 2007 roku warto艣膰 ta osi膮gn臋艂a ju偶 70%, co znacz膮co zwi臋kszy艂o r贸wnie偶 produkcj臋. Tego samego roku utworzono mi臋dzynarodowy dzia艂 obs艂ugi klienta w celu polepszenia obs艂ugi pogwarancyjnej eksportowanych pojazd贸w.

Na drugich targach motocyklowych w Madrycie zaprezentowano modele Supermotard i RR z nowym systemem amortyzacji – PRS (Progresiv Racing System). Nied艂ugo p贸藕niej ten sam system wprowadzono w pozosta艂ych modelach marki bez podnoszenia cen detalicznych pojazd贸w.

Pierwsze mistrzostwa supermoto

W 2000 RIEJU przyj臋艂o sobie za cel propagowanie sport贸w motocyklowych i wyszukiwanie m艂odych talent贸w. Wsp贸lnie z magazynem SOLOMOTO zorganizowano pierwsze Narodowe Mistrzostwa Supermoto. Za艂o偶eniem zawod贸w by艂 dob贸r najlepszego toru do jazdy, oraz zminimalizowanie koszt贸w uczestnictwa. Mistrzostwa okaza艂y si臋 strza艂em w dziesi膮tk臋, rezultatem, czego by艂o zorganizowanie zawod贸w w kolejnym roku. Imprezy przyci膮ga艂y uczestnik贸w z ca艂ego kraju. RIEJU Supermotard Cup organizowany by艂 przez cztery kolejne lata. Wielu z kierowc贸w bior膮cych w nich udzia艂 startowa艂o r贸wnie偶 w innych zawodach, jak na przyk艂ad Speed World Championship.

Perimeter chassis

W 2001 roku zaprezentowano model MRX z obwodow膮 ram膮 ( podw贸jn膮 ko艂ysk臋 przewidziano tylko dla modelu RR). Tego samego roku model MRX przeszed艂 lifting praz zosta艂 uzupe艂niony o wersj臋 PRO wyposa偶on膮 w najwy偶szej klasy podzespo艂y i zmodernizowany silnik.

Nowy w rodzinie

W 2002 roku pomimo kryzysu, kt贸ry dotkn膮 wszystkie firmy motoryzacyjne w Hiszpanii RIEJU zdecydowa艂o si臋 wprowadzi膰 na rynek nowy model: RS2. Nowy model charakteryzuj膮cy si臋 agresywn膮 stylistyk膮 wyposa偶ony zosta艂 w jednostk臋 nap臋dow膮 MINARELLI AM 6. Przewidziano r贸wnie偶 wersj臋 z silnikiem o pojemno艣ci 125cm鲁.

W 2004 roku pojazd ten zdoby艂 presti偶ow膮 nagrod臋 Galardon Internacional, przyznawan膮 przez MOTORCYCLE DESIGN ASSOCIATION dla motocykla poni偶ej 200 cm鲁.

W listopadzie 2002 roku wprowadzono na rynek modele MRX i SMX z silnikami o pojemno艣ci 125cm鲁 produkcji YAMAHA. Modele te ukierunkowane by艂y na 艂atwo艣膰 prowadzenia i niezawodno艣膰 a nie jak mog艂a by si臋 spodziewa膰 wi臋kszo艣膰 u偶ytkownik贸w na osi膮gi.

Dla preferuj膮cych zabaw臋

W 2003 roku RIEJU sprzeda艂o 19530 pojazd贸w, wzgl臋dem poprzedniego roku da艂o to wzrost o 161,47 %. Marka RIEJU sta艂a si臋 dobrze rozpoznawalna, a pozycja firmy umocni艂a si臋 na europejskich rynkach. R贸wnie偶 dzi臋ki modelowi MRX PRO ze zmodyfikowanym sportowym cylindrem stworzonym przez MINARELLI specjalnie dla tego modelu i RS2- MATRIX.

Na targach INTERMOT-u przedstawiono prototypy motocykli MRX z silnikami 250 oraz 450 cm鲁, przyci膮ga艂y one rzesz臋 zwiedzaj膮cych innowacyjnym designem.

Wkraczanie na nowe rynki

W 2004 roku eksport osi膮gn膮 poziom 67% ca艂kowitej produkcji. Rieju prowadzi艂o bezpo艣redni膮 sprzeda偶 na rynku Hiszpa艅skim i Francuskim oraz rozwin臋艂o sie膰 importersk膮 na terenie reszty europy. Rosn膮ca warto艣膰 eksportu zyska艂a uznanie Girona Chamber of Commerce, kt贸ra uhonorowa艂a RIEJU Nagrod膮 Eksportu.

Nowa opcja B1

Pod koniec 2005 r. RIEJU wprowadzi艂o do sprzeda偶y nowy model 鈥瀗akeda鈥 – NKD125. Model ten wyposa偶ony zosta艂 a czterosuwowy silnik z wa艂kiem r贸wnowa偶膮cym. NKD 125 wyst臋powa艂 w dw贸ch wersjach; klasycznej ( okr膮g艂a lampa, spojler) oraz w wersji street fighter. Og艂oszono r贸wnie偶 nowe has艂o reklamowe – 鈥瀎or everyday adventure鈥 kt贸re zapowiada艂o nowy kierunek firmy.

2006: inwestowanie w przysz艂o艣膰

Pozostaj膮c wiernym sloganowi 鈥瀊uild for adventures鈥 RIEJU przedstawi艂o nowy model tango 125. Nowy pojazd produkowany by艂 w praktycznie w ca艂o艣ci w fabryce w Figueres, opr贸cz silnika marki Yamaha-Minarelli. Motocykl ten jest po艂膮czeniem typowego enduro oraz motocykla trialowego.

Tango zosta艂o stworzone z my艣l膮 o je藕d藕cach poszukuj膮cych uniwersalnego sprz臋tu, zapewniaj膮cego komfort oraz poczucie bezpiecze艅stwa na ka偶dego rodzaju nawierzchni.

Innym kluczowym wydarzeniem w 2006 r. w historii RIEJU by艂o rozpocz臋cie wsp贸艂pracy z Chi艅sk膮 firm膮 SONIK. Pragn膮c zaspokoi膰 potrzeby rynku w kwestii taniego, ekonomicznego pojazdu miejskiego RIEJU rozpocz臋艂o import dw贸ch skuter贸w (TOREO i PACIFIC). Pojazdy te by艂y produkowane pod nadzorem i wed艂ug wskaza艅 RIEJU.

Wyrafinowane innowacje oraz o krok naprz贸d

Rok 2007 by艂 wa偶nym okresem dla RIEJU. Tego roku zosta艂y zaprezentowane nowe wersje TANGO PRO, MRX/SMX PRO 50 z silnikami NG2 , nowe skutery TOREO oraz PACIFIC, jak r贸wnie偶 off-roadowa wersja Tango 50 2T, skuter Pacific 125 cm鲁, RRX SPIKE Supermotard. W ofercie pojawi艂 si臋 nawet elektryczny rower.

Historia czeka, aby by膰 spisan膮

Fabryka RIEJU funkcjonuje obecnie na terenie 12,500 m虏, wci膮偶 przechodz膮c kolejne transformacje maj膮ce na celu rozw贸j firmy. Na przestrzeni lat RIEJU zapracowa艂o sobie na status presti偶owej marki, jak r贸wnie偶 na miano fabryki 鈥瀞n贸w i przygody鈥.


© 2018 Rieju – Wy艂膮czny Importer. Modele prezentowane na zdj臋ciach mog膮 nieznacznie r贸偶ni膰 si臋 od sprzedawanych pojazd贸w.